Nem véletlen, hogy a népszerű ruházati márka a Hungaroringet választotta termékpromóciós rendezvénye helyszínéül. A Thomas Breitling célcsoportja ugyanis azok a 30-50 éves igényes férfiak, akiknek egyáltalán nem mindegy, mit viselnek, szeretik a kényelmes ruhadarabokat és a lezser eleganciát.
A Kamion Európa-bajnokság egy igazán látványos esemény, ahol a nehézsúlyú járgányok és vezetőik mérik össze évről évre tudásukat. Ez sokkal több, mint egy szimpla verseny: ez egy nagyszabású és sokoldalú fesztivál, melyen az egész család remekül szórakozik. Kamion felvonulás, mennyei falatok, vidámpark, interaktív foglalkozások…
Volt itt minden, mi szem-szájnak ingere, mégis, a 2015-ös évben az egyik legnagyobb durranást a Thomas Breitling paddockban állomásozó rendezvénykamionja jelentette, melyet valósággal megrohamoztak a látogatók. Na, nem csak azért, mert egy igen impozáns amerikai járgányról volt szó, gyönyörű, krómfekete színben. És nem is az az elsődleges ok, hogy a márka arca, Árpa Attila is tiszteletét tette a helyszínen.
Rendezvényszervező kollégáink ezúttal is kitettek magukért: szuperkedves hosztesz lányok, fergeteges zenei koncert és izgalmas sportkocsi verseny gondoskodott a felejthetetlen hangulatról. A látogatók egy ruhapróba keretein belül megismerkedhettek a márka kollekcióival, mely valószínűleg egy életre bevésődött az emlékezetükbe.