A 2010-ben bemutatott második generációs járgány az időtlen design és a klasszikus elegancia jegyében született. A Hyundai i30 csinosabb lett, mint korábbi kistestvére… és erről bizony egész Európának tudnia kellett, mely alól kis hazánk sem volt kivétel. A dél-koreai vállalat alsó-közép kategóriás autójával elsősorban a családosokat kívánta megcélozni, de az új modell azoknak is remek alternatívát kínált, akik céges flottájukat szerették volna frissíteni.
Magyarországon egy színvonalas roadshow keretein belül került népszerűsítésre a felturbózott i30, melynek mobil helyszínét cégünk rendezvénykamionja biztosította, valamint a figyelemfelkeltő külső-belső dekorációról is mi gondoskodtunk.
A mozgó helyszín lehetővé tette, hogy az ország valamennyi nagyobb márkakereskedőjéhez eljuthasson az új modell híre. A promóciós esemény tehát ott került megrendezésre, ahol a célcsoport könnyedén elérhető.
Az érdeklődők mindent megtudhattak a ráncfelvarráson átesett i30-ról, és egy előzetes regisztrációt követő tesztvezetés során ki is próbálhatták, mire képes a Hyundai praktikus modellje. Ez remek lehetőség volt azok számára, akik autóvásárláson törték a fejüket, de még nem sikerült meghozniuk a végső döntést.