A 2013-as haszongépjárműveket promotáló rendezvénye után az Opel személyautói népszerűsítésére fókuszált. A 2016-ban megrendezett roadshow elsődleges célja az új Astra és Insignia modellek bemutatása volt, melyhez bérelhető rendezvénykamionunk is a cég rendelkezésére állt. A kivonulástól kezdve a telepítésen át a technika kiépítéséig minden apró, de annál fontosabb részletről mi gondoskodtunk.
A mozgó promóciós esemény az ország több mint 12 nagyvárosába látogatott el. Az érdeklődők beülhettek a nekik szimpatikus járgányba, sőt, le is tesztelhették, mennyire kényelmes és megbízható a kiszemelt modell. Azok, akik már rendelkeztek Opel gépjárművel, megismerhették az új szervizcsomagok nyújtotta nagyszerű előnyöket.
A Fingerprint Reklámügynökség közreműködésével megvalósított, 2016-os Opel RoadShow lehetővé tette, hogy minél több emberhez eljuthasson az a bizonyos Opel életérzés… és ez a sikeres szerződéskötések számában is megmutatkozott.